ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

انحراف اتوبوس مسافربری مشهد-چالوس ۱۲ مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۴۱۹۳۳
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
انحراف اتوبوس مسافربری مشهد-چالوس ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور شیروان-فاروج استان خراسان شمالی از جاده منحرف شد و ۱۲ نفر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس پلیس راه خراسان شمالی در این خصوص اظهار کرد: ساعت ۵ صبح امروز دوشنبه ۵ دی ماه اتوبوس مسافربری چالوس-مشهد در محور شیروان-فاروج خراسان شمالی از جاده منحرف شد و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: این اتوبوس به دلیل عدم توجه به جلو راننده که ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود از جاده منحرف شد و به تپه‌های خاکی حاشیه راه برخورد کرد و به مسیر جاده بازگشت که خوشبختانه واژگون نشد، اما تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

وی ادامه داد: تعدادی از مسافران این اتوبوس به صورت سطحی زخمی شده بودند که پس از اعزام به بیمارستان وانجام اقدامات درمانی، مرخص شدند.

انتقال ۱۲ مصدوم به بیمارستان 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در گفتگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: این حادثه ۵ صبح امروز به اطلاع سامانه ندای امداد رسید و تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

ابراهیم سارمی ادامه داد: ۱۲ نفر از مسافران این اتوبوس مصدوم شده بودند که به بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان منتقل شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->